Pegasus ERP Basic
Tο κατάλληλο εργαλείο για την επιχείρησή σαςΤο Pegasus ERP Basic αποτελεί τη βασική έκδοση εμπορικής διαχείρισης της ΤΕΣΑΕ με πάνω από 8.000 ενεργές εγκαταστάσεις. Είναι το πιο ολοκληρωμένο ERP στην αγορά με έντονα στοιχεία διαφοροποίησης από ανταγωνιστικές λύσεις τόσο σε οικονομικό όσο και σε λειτουργικό επίπεδο. Αξίζει να αναφέρουμε την ευρεία αποδοχή που έχει από το αγοραστικό κοινό καθώς είναι προσιτό για κάθε επιχείρηση ανεξαρτήτως δυναμικής, ενώ συνεισφέρει κατά το μέγιστο βαθμό στην περαιτέρω ανάπτυξη της καθώς βελτιώνει την οργάνωση σε κάθε επίπεδο καθημερινής λειτουργίας.
Σε ποιους απευθύνεται:
- Εύκολη Εγκατάσταση, Λειτουργία και Απλότητα Χειρισμού
- Παραμετροποιήσιμο σύμφωνα με τις ανάγκες του επιχειρηματικού οργανισμού
- Δυνατότητα αυτόματης επικοινωνίας με το site της Επιχείρησης
- Μεταφορά και αυτόματη εισαγωγή δεδομένων από άλλα προγράμματα της αγοράς
- Δυνατότητα επικοινωνίας και με άλλα λογιστικά προγράμματα
- Εύκολο & γρήγορο στην εκμάθησή του, μέσα από ένα εύχρηστο περιβάλλον
- Στατιστικά & εκτυπώσεις χωρίς περιορισμούς
Καλύπτει όλες τις βασικές ανάγκες, αφού παρακολουθεί Πελάτες, Προμηθευτές, Αποθήκη, Εισπράξεις, Πληρωμές, Έξοδα, Αξιόγραφα. Επίσης μπορεί και παρακολουθεί Serial Numbers, Παρτίδες και είδη με Χρώμα - Μέγεθος.
Επιπλέον διαθέτει Λογιστική για την τήρηση των Βιβλίων της επιχείρησης και Μισθοδοσία.
Ταυτόχρονα διαθέτει το CRM με το οποίο μπορείτε και διαχειρίζεστε όλους τους συναλλασσόμενους (Πελάτες, Προμηθευτές, υποψήφιους Πελάτες, υποψήφιους Προμηθευτές κ.ο.κ.) και τις εργασίες του Προσωπικού σας. Με αυτόν τον τρόπο η παρακολούθηση της καθημερινής ροής της εργασίας σας είναι απλή και μετρήσιμη.
Με ένα πλήρες πλήθος έτοιμων αναφορών και στατιστικών, σας ενημερώνει για την πορεία της επιχείρησης. Επίσης με τις γεννήτριες αναφορών και στατιστικών που διαθέτει, σας επιτρέπει να δημιουργήσετε τις δικές σας αναφορές.
Τέλος διαθέτει το module P.I.M. (Pegasus Interoperability Mechanism) με το οποίο μπορεί:
α. Να ενημερώνει το site της επιχείρησης αυτόματα
β. Να συγχρονίζει δεδομένα από διαφορετικές εγκαταστάσεις (ιδανικό για επιχειρήσεις με πολλά υποκαταστήματα).
γ. Ενημερώνει αυτόματα μηχανές αναζήτησης και μηχανές προώθησης των πωλήσεων
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα
Δεν έχει κανένα περιορισμό σε πλήθος θέσειων εργασίας
Διασύνδεση υποκαταστημάτων
Διαχείριση franchise επιχειρήσεων
Ανακαλύψτε την προνομιακή τιμολογιακή πολιτική
On-line αναβαθμίσεις (updates) ώστε να είναι συνεχώς ενημερωμένη και εναρμονισμένη με τις φορολογικές ή λειτουργικές απαιτήσεις της σύγχρονης πραγματικότητας
Για ραντεβού / on line παρουσίαση / προσφορά εγκατάστασης Καλέστε στο 2110131314 ή στο 2104003706 |