Αρχική Σελίδα »  » Λογισμικό PEGASUS ERP BASIC, Το κατάλληλο εργαλείο για την επιχείρηση σας
Pegasus ERP Basic
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ
ΒΙΝΤΕΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

 Pegasus ERP Basic

Tο κατάλληλο εργαλείο για την επιχείρησή σας 

Το Pegasus ERP Basic αποτελεί τη βασική έκδοση εμπορικής διαχείρισης της ΤΕΣΑΕ με πάνω από 8.000 ενεργές εγκαταστάσεις. Είναι το πιο ολοκληρωμένο ERP στην αγορά με έντονα στοιχεία διαφοροποίησης από ανταγωνιστικές λύσεις τόσο σε οικονομικό όσο και σε λειτουργικό επίπεδο. Αξίζει να αναφέρουμε την ευρεία αποδοχή που έχει από το αγοραστικό κοινό καθώς είναι προσιτό για κάθε επιχείρηση ανεξαρτήτως δυναμικής, ενώ συνεισφέρει κατά το μέγιστο βαθμό στην περαιτέρω ανάπτυξη της καθώς βελτιώνει την οργάνωση σε κάθε επίπεδο καθημερινής λειτουργίας.   

Σε ποιους απευθύνεται:


Το Pegasus ERP Basic είναι σχεδιασμένο για την επιχείρηση που απαιτεί από την μηχανογράφησή της την αύξηση της αποτελεσματικότητας και την μείωση του κόστους λειτουργίας. Απευθύνεται σε μεσαίες Εμπορικές επιχειρήσεις οι οποίες «ζητούν» από ένα πρόγραμμα μηχανογράφησης :
  •  Εύκολη Εγκατάσταση, Λειτουργία και Απλότητα Χειρισμού
  •  Παραμετροποιήσιμο σύμφωνα με τις ανάγκες του επιχειρηματικού οργανισμού
  •  Δυνατότητα αυτόματης επικοινωνίας με το site της Επιχείρησης
  •  Μεταφορά και αυτόματη εισαγωγή δεδομένων από άλλα προγράμματα της αγοράς
  •  Δυνατότητα επικοινωνίας και με άλλα λογιστικά προγράμματα
  •  Εύκολο & γρήγορο στην εκμάθησή του, μέσα από ένα εύχρηστο περιβάλλον 
  •  Στατιστικά & εκτυπώσεις χωρίς περιορισμούς

                                                                 
Καλύπτει όλες τις βασικές ανάγκες, αφού παρακολουθεί Πελάτες, Προμηθευτές, Αποθήκη, Εισπράξεις, Πληρωμές, Έξοδα, Αξιόγραφα. Επίσης μπορεί και παρακολουθεί Serial Numbers, Παρτίδες και είδη με Χρώμα - Μέγεθος. 

Επιπλέον διαθέτει Λογιστική για την τήρηση των Βιβλίων της επιχείρησης και Μισθοδοσία. 

Ταυτόχρονα διαθέτει το CRM με το οποίο μπορείτε και διαχειρίζεστε όλους τους συναλλασσόμενους (Πελάτες, Προμηθευτές, υποψήφιους Πελάτες, υποψήφιους Προμηθευτές κ.ο.κ.) και τις εργασίες του Προσωπικού σας. Με αυτόν τον τρόπο η παρακολούθηση της καθημερινής ροής της εργασίας σας είναι απλή και μετρήσιμη. 

Με ένα πλήρες πλήθος έτοιμων αναφορών και στατιστικών, σας ενημερώνει για την πορεία της επιχείρησης. Επίσης με τις γεννήτριες αναφορών και στατιστικών που διαθέτει, σας επιτρέπει να δημιουργήσετε τις δικές σας αναφορές. 

Τέλος διαθέτει το module P.I.M. (Pegasus Interoperability Mechanism) με το οποίο μπορεί: 
α. Να ενημερώνει το site της επιχείρησης αυτόματα
β. Να συγχρονίζει δεδομένα από διαφορετικές εγκαταστάσεις (ιδανικό για επιχειρήσεις με πολλά υποκαταστήματα). 
γ. Ενημερώνει αυτόματα μηχανές αναζήτησης και μηχανές προώθησης των πωλήσεων

 

 

Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα

 Δεν έχει κανένα περιορισμό σε πλήθος θέσειων εργασίας

 Μικρό κόστος Ετησίου Συμβολαίου
 Δυνατότητα αναβάθμισης του προγράμματος στην αμέσως επόμενη έκδοση αυτόματα πληρώνοντας μόνο τη διαφορά τον πακέτων
 Αυτόματη επικο Δυνατότητα επικοινωνίας με τα υποκαταστήματα του επιχειρηματικού οργανισμού σε on-line χρόνους
 Χρησιμοποιεί την MySQL, την ποιό διαδεδομένη Βάση διαχείρισης δεδομένων του Internet και όχι μόνο
 Αυτόματη επικοινωνία και ενημέρωση του site της επιχείρησης
 Επικοινωνία με άλλα προγράμματα τις Τεχνολογίας Pegasus (πχ Oil, Champion, Pos, Estiasi, Service, Hotel)
 Διαχείριση διαδικτυακού περιεχόμενου (Προϊοντικό Χαρτοφυλάκιο, Πελάτες, Συνεργάτες)
 Άμεση εξυπηρέτηση 24 ώρες μέσω Εxtranet, για τεκμηριωμένη και αποτελεσματική Τεχνική Υποστήριξη.


Διασύνδεση υποκαταστημάτων
Διαχείριση franchise επιχειρήσεων
Ανακαλύψτε την προνομιακή τιμολογιακή πολιτική 
On-line αναβαθμίσεις  (updates) ώστε να είναι συνεχώς ενημερωμένη και εναρμονισμένη με τις φορολογικές ή λειτουργικές απαιτήσεις της σύγχρονης πραγματικότητας

red phone

  Για ραντεβού / on line παρουσίαση  / προσφορά εγκατάστασης 

   Καλέστε στο  2110131314  ή στο  2104003706