Αρχική Σελίδα » Λογισμικά Πήγασος » Pegasus ERP Experience » Χώροι Εστίασης (Εστιατόρια, Καφετέριες, bar, delivery) » Pegasus Estiasi ERP - Λογισμικό παραγγελιοληψίας | Ανάπτυξη Πληροφορικής
Pegasus Estiasi Start Up
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ
ΒΙΝΤΕΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Σε ποιούς απευθύνεται:

Το Pegasus Estiasi Start up απευθύνεται σε όλους τους χώρους εστίασης (εστιατόρια, ταβέρνες, καφετέριες, bar, fast food κλπ), και σε delivery. Είναι μια ολοκληρωμένη λύση για τη μηχανογράφηση όλων των τμημάτων της επιχείρησής σας. 

·         Χαρακτηρίζεται από την εύκολη εγκατάσταση του

·         Εύκολη εκμάθηση από αρχάριους χρήστες, χωρίς ιδιαίτερες γνώσεις

·         Άμεση έναρξη αποδοτικής λειτουργίας

·         Δεν έχει ιδιαίτερες απαιτήσεις στο hardware

·         Αυτόματη επικοινωνία με εκτυπωτές, barcode scanner

·         Είναι Απλό, Λειτουργικό και Αποτελεσματικό


 

Το Pegasus Estiasi Start up καλύπτει τις βασικές ανάγκες σας καθώς Παρακολουθεί: Σερβιτόρους, Τραπέζια σε πολλές σάλες, Delivery, Bar, Αμεση εκτύπωση παραγγελίας, Παρακολούθηση Παραγγελίας, Αμεση έκδοση Αποδείξεων.

Επίσης διαθέτοντας και πλήρες εμπορικό κύκλωμα, που παρακολουθεί Πελάτες, Προμηθευτές, Αποθήκη, Εισπράξεις, Πληρωμές, Έξοδα, Αξιόγραφα, προσφέρει την απαραίτητη λύση και για την εμπορική παρακολούθηση της επιχείρισής σας.  

Ταυτόχρονα διαθέτει το CRM με το οποίο μπορείτε και διαχειρίζεστε όλους τους συναλλασσόμενους (Πελάτες, Προμηθευτές, υποψήφιους Πελάτες, υποψήφιους Προμηθευτές κ.ο.κ.) και τις εργασίες του Προσωπικού σας. Με αυτόν τον τρόπο η παρακολούθηση της καθημερινής ροής της εργασίας σας είναι απλή και μετρήσιμη.

Έτσι μπορούν να επικοινωνούν όλα τα τμήματα της επιχείρησης και να έχετε άριστη οργάνωση!

               
Με ένα πλήθος έτοιμων αναφορών και στατιστικών, σας ενημερώνει για την πορεία της επιχείρησής σας. Επίσης με τις γεννήτριες αναφορών και στατιστικών που διαθέτει, σας επιτρέπει να δημιουργήσετε τις δικές σας εκτυπωτικές καταστάσεις.

 

Ανταγωνιστικά Πλεονεκτήματα:

        

·           Δεν έχει κανένα κόστος θέσεων εργασίας (κανένα επιπλέον κόστος για όσα PDA κι αν χρησιμοποιήσετε)

·           Εύχρηστη οθόνη Reception  με  προγραμματιζόμενα πλήκτρα                     

·           Μικρό κόστος Ετησίου Συμβολαίου

·           Δυνατότητα αναβάθμισης του προγράμματος στις αμέσως επόμενες εκδόσεις αυτόματα πληρώνοντας μόνο τη διαφορά των εκδόσεων

·           Αυτόματη επικοινωνία με ΕΑΦΔΣΣ Pegasus c&a 100, με ζυγαριές και με όλους τους φορολογικούς της αγοράς

·           Άμεση επικοινωνία με άλλα προγράμματα τις Τεχνολογίας Pegasus (πχ Hotel, Pos)

·           Χρησιμοποιεί την MySQL, την ποιό διαδεδομένη Βάση διαχείρισης δεδομένων του Internet και όχι μόνο

·           Άμεση εξυπηρέτηση 24 ώρες μέσω Extranet, για να έχετε τεκμηριωμένη την ιστορία της τεχνικής υποστήριξής σας