Αρχική Σελίδα » Pegasus Globality Experience-Ηλεκτρονικό Κατάστημα (e-Shop) και Εμπορική Διαχείριση ERP σε 1 Λύση
13/01/2014    Pegasus Globality Experience-Ηλεκτρονικό Κατάστημα (e-Shop) και Εμπορική Διαχείριση ERP σε 1 Λύση
 Pegasus Globality Experience-Ηλεκτρονικό Κατάστημα (e-Shop) και Εμπορική Διαχείριση ERP σε 1 Λύση

Οι ανάγκες της αγοράς επιτάσουν τη χρήση του Web για τη Πώληση και Διάθεση Προϊόντων και Υπηρεσιών. Τα Ηλεκτρονικά Καταστήματα αυξάνονται με φρενήρεις ρυθμούς καθώς μεγαλώνει ο αριθμός των Χρηστών που επιλέγουν να κάνουν τις αγορές τους on-line. 

Από την άλλη, οι Επιχειρήσεις επενδύουν στην Οργάνωση τους και στη Παροχή Υπηρεσιών υψηλού Επιπέδου στους Πελάτες τους. Οι συνεχείς αλλαγές στο Φορολογικό Καθεστώς και στην έκδοση Παραστατικών παρατείνουν αυτές τις ανάγκες. Η Μηχανογράφηση αποτελεί τη πλέον ενδεδειγμένη πρόταση για να επιτευχθούν και τα δύο.

To Pegasus Globality αποτελεί την επιτομή των λύσεων Μηχανογράφησης. Είναι μία ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΛΥΣΗ που αποτελείται από:

 

Πραγματοποιήστε το ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ στη ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΗΣΗ

 

Pegasus Globality Experience

 

 

 


Εγγραφή χρήστη στο site αυτόματη ενημέρωση του Pegasus ERP




Καταχώρηση παραγγελίας στο site αυτόματη ενημέρωση του Pegasus ERP



Καταχώρηση Τρόπων Είσπραξης και Μεταφοράς στο Pegasus ERP και ενημέρωση του site
 

 

Εάν τα παρακάτω αποτελούν ΕΜΠΟΔΙΟ για εσάς και τους Υποψήφιους Πελάτες σας:

Πώς θα ενημερώνω το site  μου; Πόσο χρόνο πρέπει να σπαταλήσω για την ενημέρωση του E-Shop μου; Πόσο δύσκολη είναι η διαχείριση για ένα αρχάριο χρήστη;

 

Έχουμε την Απάντηση και τη Λύση που αναζητάτε:

To module P.I.M εξασφαλίζει την ανταλλαγή δεδομένων μεταξύ της web & local βάσης ΧΩΡΙΣ να απαιτείται η δική σας παρέμβαση! Ο Συγχρονισμός είναι θέμα λίγων λεπτών και ΕΣΕΙΣ απολαμβάνετε όλα τα πλεονεκτήματα μίας Εφαρμογής που ΔΙΑΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ.

Επικοινωνία του Site (e-Shop) με το ERP της Επιχείρησης:

Η δυνατότητα αυτή μας επιτρέπει να κερδίσουμε πολύτιμο χρόνο, αυτοματοποιώντας βασικές διαδικασίες. Αναλυτικότερα:

  1. Αποθήκη: Ενημέρωση νέων ειδών από αρχεία των προμηθευτών μας, προβολή της πραγματικής διαθεσιμότητας των προϊόντων μας στο διαδίκτυο, παρακολούθηση αποθεμάτων και στατιστικών για τη καλύτερη προώθησή τους.
  2. Πελάτες: Καταχώρηση νέων πελατών από το Site απευθείας στο ERP, προβολή ιστορικού παραγγελιών  & οικονομικής καρτέλας του πελάτη με εκτύπωση παραστικών απευθείας από τον χρήστη του web. Επίσης, η προβολή των οικονομικών στοιχείων του πελάτη στο web αποτελεί βασικό πλεονέκτημα (Πολιτική εκπτώσεων καθορισμένη από το ERP, Στόχοι, Τζίρος, Πιστωτικό Όριο).
  3. Παραγγελίες: Αυτόματη καταχώρηση των on-line παραγγελιών στο ERP, μετασχηματισμός τους σε παραστατικά πωλήσεων  με ταυτόχρονη παρακολούθηση της προτεραιότητάς τους.

Αυτό που επιθυμείτε να προσφέρετε αυτοπροσώπως στους Πελάτες σας, υλοποιείται μέσα από ένα ΑΡΤΙΟ e-Shop!

Ενέργειες Marketing, Αποκτήστε Νέους Πελάτες:

Ο μέσος χρήστης ψωνίζει 15-20 φορές/έτος μέσα από το Διαδίκτυο. Το ζητούμενο είναι να αγοράσει από το δικό μας Ηλεκτρονικό Κατάστημα. Τί το διαφορετικό έχουμε να του προσφέρουμε;

  1. Gift Cards, Δωροεπιταγές, Επιβράβευση με Πόντους είναι κάποιες από τις βασικές δυνατότητες που θα πρέπει να προσφέρει ένα σύγχρονο Web Λογισμικό. Οφείλουμε να διαφοροποιούμαστε ώστε να προσελκύσουμε νέο πελατολόγιο.
  2. Παροχή Επιπλέον Υπηρεσιών: Οι δυνατότητες που σας προσφέρει το ERP σας, θα πρέπει να παρέχονται και μέσα από το e-Shop! Για παράδειγμα, η προβολή προηγούμενης αγοράς, τα Serial Number που έχει στη κατοχή του, έναρξη & λήξη της Εγγύησής τους είναι ορισμένες παροχές που θα κάνουν τη διαφορά στον Πελάτη μας!
  3. CRM – Διαχείριση Πελατών: Η αποστολή μαζικών emails, sms, η παροχή after sales support αλλά και η διαχείριση παραπόνων είναι ορισμένα εργαλεία που ναι μεν παρέχονται στο ERP αλλά μπορούν να φέρουν εξαιρετικά θετικά αποτελέσματα στη προσέλκυση νέων πελατών στο e-Shop μας.

Προωθήστε το Ηλεκτρονικό σας Κατάστημα με ενέργειες που σας παρέχονται ήδη απο το ERP σας!

Εντάξτε Νέες Τεχνολογίες- Τεχνικές:

Η επιλογή λογισμικού που θα κάνουμε για το e-Shop μας θα πρέπει να είναι συνάρτηση πολλών παραμέτρων και είναι εξίσου σημαντική με την επιλογή του είδους της Επιχείρησης που έχουμε. Υπάρχουν λοιπόν κάποια θέματα που χρίζουν ιδιαίτερης προσοχής:

  1. Υποστήριξη B2B: Η αυτόματη αποστολή δεδομένων στο Web βάσει των παραμέτρων που έχουμε ορίσει στο ERP. Αυτό σημαίνει ότι ένας Πελάτης Χονδρικής που έχει κάνει login στο e-Shop μας να λαμβάνει τις ίδιες εκπτώσεις και τιμές που θα είχε εάν επισκεπτόταν το φυσικό μας κατάστημα.
  2. On-line Πληρωμές -  Σύνδεση με skroutzBest Price κτλ.: Η αυτόματη σύνδεση του Καταστήματός μας με τις μεγαλύτερες ελληνικές τράπεζες πρέπει να είναι αυτονόητη. Και επειδή το απαιτούν οι περιστάσεις, θα πρέπει να επιδιώξουμε την αυτόματη δημιουργία του html αρχείου για site όπως το Skroutz ή το Best Price, ώστε να μην χάνουμε χρόνο. Η πώληση δεν περιμένει!

Μην μένετε στα συνηθισμένα- Διεκδικήστε περισσότερα & Κερδίστε μεγαλύτερο όφελος για εσάς και τους Πελάτες σας.

 

Όλα καταλήγουν στο Κόστος – Value for Money λύση:

Έχοντας αποφασίσει ότι θα προχωρήσουμε στην υλοποίηση του Ηλεκτρονικού μας Καταστήματος θα πρέπει να καθορίσουμε έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες. Εμείς επιθυμούμε να αποκομίσουμε κέρδος από αυτή μας την επένδυση και συνεπώς ψάχνουμε μία λύση που θα μας αποφέρει ακριβώς αυτό. ΚΕΡΔΟΣ.

 

Επενδύοντας σε ένα Ηλεκτρονικό Κατάστημα, αυτό που αναμένετε είναι να σας αποφέρει έσοδα. Εμπιστευτείτε Ολοκληρωμένες Λύσεις που εγγυώνται νέο Πελατολόγιο!