Σε ποιούς απευθύνεται:
Το Pegasus
Courier Erp
Start
up
απευθύνεται στην εταιρεία Ταχυμεταφορών που θέλει να κάνει το
πρώτο και ουσιαστικό βήμα στην μηχανοργάνωσή της. Είναι το δυναμικό ξεκίνημα με
άμεσα αποτελέσματα και εξασφαλίζει πραγματική επένδυση για την
επιχείρηση.
·
Χαρακτηρίζεται από την εύκολη εγκατάσταση
του
·
Εύκολη εκμάθηση από αρχάριους χρήστες, χωρίς
ιδιαίτερες γνώσεις
·
Άμεση έναρξη αποδοτικής
λειτουργίας
·
Δεν έχει ιδιαίτερες απαιτήσεις στο hardware
·
Αυτόματη επικοινωνία με εκτυπωτές, barcode
scanner
·
Είναι Απλό, Λειτουργικό και
Αποτελεσματικό
Το Pegasus Courier ERP Start up καλύπτει τις βασικές
ανάγκες της εταιρείας Ταχυμεταφορών (Εργασίες - Voucher, Ειδικές Χρεώσεις,
Παραλαβές - Παραδόσεις, Αντικαταβολές, Οδηγοί, Μαζική και αυτόματη Τιμολόγηση).
Παράλληλα προσφέρει την δυνατότητα και εμπορικής - οικονομικής παρακολούθησης
(Πελάτες, Προμηθευτές, Αποθήκη, Εισπράξεις, Πληρωμές, Έξοδα, Αξιόγραφα).
Ταυτόχρονα διαθέτει το CRM με το οποίο μπορείτε και διαχειρίζεστε όλους
τους συναλλασσόμενους (Πελάτες, Υποψήφιους Πελάτες, Οδηγούς, Υποψήφιους Οδηγούς
- Προσωπικό, Προμηθευτές, υποψήφιους Προμηθευτές κ.ο.κ.) και τις
εργασίες του Προσωπικού σας. Με αυτόν τον τρόπο η παρακολούθηση της καθημερινής
ροής της εργασίας σας είναι απλή και μετρήσιμη.
Με ένα πλήθος έτοιμων
αναφορών και στατιστικών, σας ενημερώνει για την πορεία της επιχείρησής σας.
Επίσης με τις γεννήτριες αναφορών και στατιστικών που διαθέτει, σας επιτρέπει να
δημιουργήσετε τις δικές σας εκτυπωτικές καταστάσεις.
Ανταγωνιστικά Πλεονεκτήματα:
·
Δεν έχει κανένα κόστος θέσεων εργασίας
·
Μικρό κόστος Ετησίου Συμβολαίου
·
Δυνατότητα αναβάθμισης του προγράμματος στις αμέσως
επόμενες εκδόσεις αυτόματα πληρώνοντας μόνο τη διαφορά των
εκδόσεων
·
Αυτόματη επικοινωνία με ΕΑΦΔΣΣ Pegasus c&a
100
· Άμεση εξυπηρέτηση 24 ώρες μέσω Extranet, για να έχετε τεκμηριωμένη την ιστορία της τεχνικής υποστήριξής σας