Αρχική Σελίδα » Συμβόλαια υποστήριξης

Συμβόλαια υποστήριξης

ΕΣΤΕΣ

[*] Εφάπαξ κόστος για απεριόριστο πλήθος χρηστών.[**] Ετήσια σύμβαση τεχνικής στήριξης [ΕΣΤΕΣ] για κάθε δικτυακή εγκατάσταση \ υποκατάστημα, οι προαναφερθείσες τιμές ανά έκδοση της τεχνολογίας είναι οι ελάχιστες, εάν το 15% του αρχικού κόστους της εγκατάστασης χωρίς εκπτώσεις είναι μεγαλύτερο, τότε ισχύει αυτό.[***] Τα modules μπορούν να συγκροτηθούν σε εφαρμογές και να διατίθενται στην αγορά με έκπτωση.

→Όλες οι εγκαταστάσεις είναι ελεύθερες για απεριόριστο πλήθος χρηστών χωρίς καμία επιπλέον οικονομική επιβάρυνση.

Κάθε μια άδεια χρήσης σημαίνει ότι ο ιδιοκτήτης της άδειας έχει δικαίωμα να επιλέξει ένα τυποποιημένο λογισμικό προς εφαρμογή. Επειδή η τεχνολογία Πήγασος© είναι ανοιχτή, ο ιδιοκτήτης της άδειας έχει δικαίωμα από άλλα τυποποιημένα λογισμικά ίδιας έκδοσης της τεχνολογίας, να αντιγράψει ολόκληρες επιχειρησιακές διαδικασίες και να τις ενσωματώσει στη δική του εφαρμογή. 

→Εν κατακλείδι το ετήσιο συμβόλαιο τεχνικής υποστήριξης λογισμικού Πήγασος© καλύπτει: 

  • Τηλεφωνική \ τηλεϋποστήριξη διάρκειας έως 15 λεπτών για τη διευκρίνιση αιτημάτων που αφορούν στο λογισμικό Pegasus και μόνον. 
  • Αναβαθμίσεις λογισμικού με βάση τα αιτήματα πελατών που αφορούν στις βελτιώσεις ή στις αλλαγές φορολογικών διατάξεων. 
  • Οι αναβαθμίσεις βοηθούν στην καλύτερη λειτουργία του λογισμικού καθώς και στην κάλυψη νέων αναγκών που δημιουργούνται στις επιχειρήσεις [νέες αναφορές, νέες διαδικασίες, βελτιστοποίηση ταχύτητας ...]
  • Προνόμια εκπτώσεων για την προσθήκη modules στην εφαρμογή νέας εγκατάστασης λογισμικού.

Κόστος συμβολαίου από 140€ έως 265€



PHONE+ : Προνομιακή τηλεφωνική υποστήριξη για τα λογισμικά Pegasus και τον πληροφοριακών συστημάτων (υπολογιστές, εκτυπωτές)

Καλύπτει : 

  • Οι ώρες που μπορεί να πραγματοποιηθεί η τηλεφωνική τεχνική υποστήριξη αφορούν τις εργάσιμες ημέρες Δευτέρα έως Παρασκευή από 09:30 - 20:00 και Σάββατο 10:00 - 15:00.     
  • Η τηλεφωνική τεχνική υποστήριξη μπορεί να πραγματοποιηθεί με στέλεχος της εταιρείας Ανάπτυξη Πληροφορικής αφού πρώτα έχει συμφωνηθεί & οριστεί από τη γραμματεία της άνωθεν εταιρείας και του πελάτη, στο μεσοδιάστημα μίας ώρας από την επικοινωνία αυτού.     
  • Με την παρούσα σύμβαση η εταιρεία Ανάπτυξη Πληροφορικής δεν καλύπτει την τεχνική υποστήριξη που αφορά στους κεντρικούς υπολογιστές (Servers που διαθέτουν λειτουργικό Windows Server 2000-2016). H συγκεκριμένη παροχή, καλύπτεται από ειδική σύμβαση.·      
  • Η εταιρεία Ανάπτυξη Πληροφορικής υποχρεούται να παρέχει έκπτωση έως και 50% σε περίπτωση επίσκεψης τεχνικού της στην έδρα του πελάτη, που πληρεί τους παραπάνω όρους, π.χ. κόστος υπηρεσίας τεχνικού, με βάση τον τιμοκατάλογο υπηρεσιών της εταιρίας χωρίς την έκπτωση, 60,00€ -50% = 30,00€ πλέον ΦΠΑ.
  • Η εταιρεία Ανάπτυξη Πληροφορικής  υποχρεούται να παρέχει προτεραιότητα στις κλήσεις του πελάτη, για θέματα που αφορούν τα συστήματα πληροφορικής που διαθέτει. Επίσης παρέχει  μειωμένες τιμές σε δημιουργία νέων αναφορών ή διαδικασιών αποκλειστικά για τα λογισμικά Pegasus Technology, με τα μέσα που διαθέτει η εταιρία.    
  • Συμβουλευτικές υπηρεσίες για την καλύτερη αξιοποίηση του λογισμικού σας.

 

Σύμβαση τεχνικής υποστήριξης λογισμικών μηχανογράφησης & συστημάτων πληροφορικής PHONE +  .pdf