Pegasus Transport ERP Experience
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ
ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Το Pegasus Transport ERP Experience (Enterprise Resource Planning) είναι το εργαλείο για την πλήρη μηχανογράφηση της μεταφορικής εταιρείας, που θα σας βοηθήσει να εργαστείτε με γρήγορο τρόπο διαμορφώνοντας τη στρατηγική τις επιχείρησής σας μέσα από ένα ευχάριστο περιβάλλον. Απευθύνεται σε μεσαίου μεγέθους επιχείρησης οι οποίες επιθυμούν δυναμική εξέλιξη και για το λόγο αυτό έχουν ιδιαίτερες απαιτήσεις από τα εργαλεία μηχανογραφικής υποστήριξης που χρησιμοποιούν :

·      Διαχείριση απεριορίστων θέσεων εργασίας

·      Βελτίωσης της εικόνας της επιχείρησης και του τρόπου λειτουργίας της μέσα από αυτοματοποιημένες διαδικασίες, οι οποίες διαλειτουργούν και με την διαδικτυακή εφαρμογή της επιχείρησης

·      Παραμετροποιήσεις και Ρυθμίσεις λειτουργίας της εφαρμογής χωρίς περιορισμούς, σύμφωνα με τις εκάστοτε ανάγκες του επιχειρηματικού οργανισμού

·      Δυνατότητα «διαλειτουργίας» με το site τις επιχείρησης και υποστήριξής του

·      Διαχείριση περιεχομένου επικοινωνίας (προσφορές /ανακοινώσεις/ενημερωτικά mail, sms) και μαζική αποστολή αυτών

·      Υποστήριξη καμπάνιας και πλήρους διαχείρισης εκστρατειών  

·      Παρακολούθηση στόχων, αποδοτικότητας και αποτελεσματικότητας των εργαζομένων και όλης της επιχείρησης και των τμημάτων της

·      Δυνατότητα εισαγωγής δεδομένων από άλλα προγράμματα της αγοράς

·      Συνεχώς εξελισσόμενο πακέτο σύμφωνα με τις νέες τεχνολογίες αλλά και τις τάσεις της αγοράς

·      Χαρακτηρίζεται για την Ευκολία και την Λειτουργικότητα χρήσης

Παρακολουθεί το Εμπορικό κύκλωμα και την μεταφορική εταιρεία (Πελάτες, Φορτωτικές, Αντικαταβολές, Προμηθευτές, Αποθήκη, Εισπράξεις, Πληρωμές, Έξοδα, Αξιόγραφα, Serial Numbers, Παρτίδες και είδη με Χρώμα - Μέγεθος). 

Διαθέτει Λογιστική για την τήρηση των Βιβλίων της επιχείρησης και Μισθοδοσία.

Ταυτόχρονα με το CRM μπορείτε και διαχειρίζεστε όλους τους συναλλασσόμενους (Πελάτες, Προμηθευτές, υποψήφιους Πελάτες, υποψήφιους Προμηθευτές κ.ο.κ.) και τις εργασίες του προσωπικού σας.

Σχεδιάζετε τις δικές σας Επιχειρηματικές Λειτουργίες, ώστε να διαχειρίζεστε μέσα από το online σύστημα παρακολούθησης ISO, την αποτελεσματικότητα των διαδικασιών σας.

Διαθέτει παρακολούθηση των εκστρατειών της επιχείρησης, για την οργάνωση και την μέτρηση, συστηματικών κινήσεων ενημέρωσης των συναλλασομένων της επιχείρησης.  

Σας προσφέρει την δυνατότητα να παρακολουθείτε τις συμβάσεις των Πελατών σας (πότε λήγουν, τι καλύπτουν, τι χρήση έχει γίνει).

Με την συντήρηση του Εξοπλισμού, μπορείτε και παρακολουθείτε τις συσκευές που χρήζουν service (τακτικών και μή).

Με ένα πλήθος έτοιμων αναφορών και στατιστικών, σας ενημερώνει για την πορεία της επιχείρησης. Επίσης με τις γεννήτριες αναφορών και στατιστικών που διαθέτει, σας επιτρέπει να δημιουργήσετε τις δικές σας αναφορές. 

Το module P.I.M. (
Pegasus Interoperability Mechanism) σας επιτρέπει:
α. Να ενημερώνετε το site της επιχείρισης αυτόματα
β. Να συγχρονίζετε δεδομένα από διαφορετικές εγκαταστάσεις (ιδανικό για επιχειρήσεις με πολλά υποκαταστήματα)
γ. Ενημερώνει αυτόματα μηχανές αναζήτησης και μηχανές προώθησης των πωλήσεων

Τέλος έτοιμες οθόνες διαχείρισης των αποτελεσμάτων των δεδομένων σας (M.I.S.) σας παρέχουν την δυνατότητα να παίρνετε τις σωστές αποφάσεις στον σωστό χρόνο.

Ανταγωνιστικά Πλεονεκτήματα :

 

 

·         Δεν έχει κανένα περιορισμό πλήθους χρηστών

·         Μικρό κόστος Ετησίου Συμβολαίου

·         Αυτόματη επικοινωνία με ΕΑΦΔΣΣ Pegasus c&a 100

·         Δυνατότητα σύνδεσης των υποκαταστημάτων της επιχείρησης με συνεχή αποστολή – παραλαβή δεδομένων μεταξύ τους σε Real time

·         Νόμιμη λειτουργία της επιχείρησής σας καθώς λειτουργεί και ενημερώνεται πάντα με τις τελευταίες αλλαγές του ΚΒΣ

·         Αυτόματη επικοινωνία  με το site προβολής της επιχείρησης & δυνατότητα αυτόματης και αμφίδρομης διαχείρισης των διαδικασιών της επιχείρησης

·         Επικοινωνία με άλλα προγράμματα τις Τεχνολογίας Pegasus (Oil , Champion, Pos, Estiasi, Service, Hotel)

·         Διαχείριση Διαδικτυακού Περιεχόμενου υποστήριξης προϊοντικού χαρτοφυλακίου και συνεργασιών

·         Άμεση εξυπηρέτηση 24 ώρες μέσω Εxtranet, για τεκμηριωμένη και αποτελεσματική Τεχνική Υποστήριξη.

·         Διαθέτει το δικό του περιβάλλον ανάπτυξης, πλέον των δυνατοτήτων παραμετροποίησης και ρύθμισης χωρίς περιορισμούς

·         Η διαδιακτυακή και η τοπική εφαρμογή είναι ίδιας τεχνολογίας, δηλαδή χωρίς ασυμβατότητες και περιορισμούς συνεργασίας

·         Αποτελεί πραγματική εξασφάλιση της επένδυσης καθότι είναι Τεχνολογίας Πήγασος, έχετε λοιπόν το μοναδικό προνόμοιο να συνεργάστεστε άμεσα όχι μόνο με τον παραγωγό του λογισμικού, αλλά και με τον παραγωγό της τεχνολογίας με την οποία κατασκευάστηκε το λογισμικό.